Česká streetwearová značka My Dear Clothing přichází s letními novinkami. Ale pozor, kolekce Summer 18 bude tentokrát určena pro muže. Na své si přijdou nejen mladí, ale také pánové zralejšího věku budou mít z čeho vybírat. Release proběhne on-line v neděli 12. srpna od 20.00 na webu e-shopu Footshop.cz.
„Záměrem MyDear je oslovovat mladší generaci a „věčně mladé“ k tomu, aby společně s námi budovali a podporovali jedinečnost a jistý pohled na svět. Ten vyjadřuje naše motto: „The idea is to die young as late as possible,“ vysvětlil majitel značky a návrhář Zbyněk Štandera.
Podle něj se skrz značku My Dear Clothing snaží v lidech podporovat jejich osobní rozvoj. A chtějí dokázat, že se není potřeba podřizovat zastaralým konvencím, konzervativním pravidlům ani nátlaku společnosti. „Podporujeme bourání stereotypů a ukazujeme, že i takoví „sígrové“ jako my můžou dosáhnout svých cílů,“ dodal.
A na co se mohou pánové těšit? Nová kolekce obsahuje dvě košile s krátkým rukávem, tři trička, šortky a boxerky v originálních designech. Součástí kolekce je také originální lookbook, kde se v roli modelů objevuje dvojice mužů z odlišných věkových generací. Janek Gregor zastupuje generaci mužů kolem dvacítky, o třicet let starší Eugenio Bramerini přesně odráží „forever young lifestyle“. Další kolekce spatří světlo světa až v říjnu.
Značka My Dear Clothing funguje od roku 2013, kdy ji v Pardubicích v komunitě mladých umělců točících se především kolem tetování a hudby založil Zbyněk Štandera, v roce 2016 se k němu přidal i stylista Marek Volf, který se rovněž podílí na tvorbě značky. Nyní značka My Dear Clothing v patří k jedné z nejprogresivnějších a nejhlasitějších českých módních značek. Tak co dámy, nechcete udělat svému protějšku radost?
Foto: archiv/My Dear Clothing