Český prodejce tenisek Footshop otevírá další prodejnu ve svém rodném městě. Pro svůj v pořadí již čtvrtý obchod ve třech evropských zemích zvolil lukrativní lokalitu přímo v centru české metropole. Nová prodejna Na Příkopě 20 od začátku února svým zákazníkům nabízí nejen exkluzivní značky a kolekce, ale i umělecká díla a eventy, jak tomu je ve Footshopu zvykem.

Footshop, který před 8 lety začal jako malý e-shop o padesáti párech tenisek, v posledních letech ukázal, že má daleko větší ambice než být jen další prodejnou v řadě. Dnes firma prodává boty do celého světa. V novém kamenném obchodě, který vyrostl v jedné z dvaceti nejdražších ulic světa, nabídne exkluzivní produkty, jako jsou tenisky a oblečení značky Adidas Y-3, tenisky z řady Adidas Consortium, ale i selekci od značky Kenzo z portfolia LVHM a mnoho dalších.

„Náš druhý obchod v Praze navazuje konceptem na naše další prodejny, které jsou výjimečné svými eventy a uměleckými aktivitami. Svou rozlohou je zatím největší a považujeme ho za vlajkovou loď, která bude udávat tempo a směr našich aktivit. Zároveň i díky zvolené lokaci vnímáme velice strategickou pozici,“ říká majitel Footshopu Peter Hajduček.

Centrum Prahy s ulicemi v přilehlém okolí Václavského náměstí se totiž dlouhodobě profilují jako nejatraktivnější retailová lokalita v regionu středovýchodní Evropy. Důkazem je stále rostoucí zájem mezinárodních značek o budování kamenných obchodů v této části metropole.

„Ve Footshopu velmi rádi posouváme hranice a objevujeme nové možnosti. Přestože jsme začínali jako e-commerce hráč, kamenné prodejny se staly naší neodmyslitelnou součástí a také jedním z prostředků, jak se přiblížit zákazníkům. Věřím, že jsme se naučili dělat kvalitní byznys, který našim klientům přináší kromě samotného nakupování vždy něco nového,” dodává Peter Hajduček.

O vzhled nové prodejny, která se nachází v unikátní historické budově bývalé Živnostenské banky na adrese Na Příkopě 20, se postarala společnost EYELEVEL, globální špička v designu prodejen, se kterou Footshop navázal v minulém roce úspěšnou spolupráci během redesignu obchodu v pražském Vnitroblocku. „Prostory Živnobanky musely být zachovány v původní podobě a sloučením s moderním životem Footshopu vše dohromady tvoří zajímavou symbiózu,“ uzavírá Peter.

Na Příkopě 20.

Koncept obchodů značky Footshop je už od otevření první pobočky v Praze spjatý s uměním a streetartem, který je podpořen pravidelnými výstavami a kulturními akcemi. Nejinak tomu bude i v nové prodejně na Příkopech, kde v rámci grand opening party 14. února 2019 Footshop představí svou druhou autorskou kolekci See You Soon. Oficiálními partnery akce jsou společnosti Reebok, Kusmi Tea, RedBull a BoConcept.

Footshop, obchod s limitovanými edicemi tenisek, založil před 11 lety Peter Hajduček. Dnes provozuje e-shop v 11 jazykových mutacích a čtyři kamenné obchody v Praze, Bratislavě a Budapešti. Na svých pobočkách pořádá výstavy, koncerty a workshopy. Aktivně se podílí na podpoře komunity mladých umělců a návrhářů.

 

Foto: Facebook/Footshop, archiv Footshopu