Řada značek poslední dobou rozšiřuje velikosti dámského oblečení a snaží se vytvořit modely vhodné i pro plnoštíhlé ženy. Mezi tyto „průkopníky“ nyní patří i italský luxusní módní dům Dolce & Gabbana. Značka uvádí, že tento krok odráží jeden z jejích klíčových úkolů a to, že ženská krása nezáleží na velikosti oblečení.
Italská značka zavedla pro své klientky nový rozhas velikostí, který dosahuje velikosti 22 (UK), což je ekvivalentem velikosti 50 (EUR). „Dolce & Gabbana již několik let podporuje modelky s křivkami,“ řekl mluvčí značky pro server The Independent.
V minulých letech obsadili designéři do svých kampaní ženy všech věkových kategoriích a velikostí, včetně herečky Moniky Bellucciové a modelek Ashely Grahamové a Tess McMillanové. „Rozšíření velikosti dámské kolekce je přirozeným vývojem značky, uvedli Domenico Dolce a Stefano Gabanna.
Rozhodnutí italské značky přišlo několik dní poté, co firma Nike odhalila plus size figuríny ve svém vlajkovém obchodě na Oxford Street, aby tak podpořila pozitivní pohled na vnímání těla.
autor: -tya-
foto: ČTK/PA/Ian West