Všichni po něm touží, ale doopravdy ho má jen málokdo – perfektní pozadí! Ani příliš velké, ani příliš malé, ploché nebo moc klenuté: designéři džínového průmyslu pátrali po majitelce nejkrásnějšího zadečku a našli ji v americkém státě Kalifornie.
Nestala se jí hvězda reality show Kim Kardashian ani zpěvačka Iggy Azalea, jako majitelku perfektních křivek označili výrobci riflí modelku Natashu Wagnerovou. Čím je její „sedýnka“ speciální? Má perfektní tvar do kalhot! Tvůrci džínů značek Levi’s, 7 For All Mankind, Citizens of Humanity, Paige, Proenza Schouler, Old Navy nebo GAP si vzali její pozadí za vzor a skoro osmnáct let je jejich tajnou zbraní při tvorbě nových kalhot.
Čím je Natasha tak výjimečná?
Modelka se svou výškou 172 cm patří v branži spíše k menším, zato se pyšní velikostí džínů 28. „Tělo Natashy je ideálem pro všechny typy postav,“ říká Julien Jarmoune, designér značky Black Orchid (též jeden z modelčiných klientů).
A přidává: „Když budete tvořit střih podle někoho, kdo má velmi výrazné tvary (úzký pas a velké boky), nebo naopak podle postavy, jež je tzv. rovná (žádné boky), jste limitováni pouze tímto typem těla. Džíny, které budou ušity podle rovné postavy, nikdy nebudou vypadat dobře na někom, kdo má boky.“
„Proto přišla do hry Natasha. Má to nejlepší z obou typů – je štíhlá, ale má křivky. Její pozadí kalhoty skvěle vyplní, a také má krásné nohy. Jejich délka je perfektní a dokonale odpovídá firemní standardní délce 76 cm. Naše džíny jsou skvělé pro vysoké i malé postavy,“ vysvětluje.
Natasha začala svou modelingovou kariéru ve dvaceti letech, během studií na univerzitě a do módního businessu pronikla velmi záhy. Krásku však neproslavil její obličej, klíčem k úspěchu se staly její míry. Právě ty vzbudily zájem o něžnou blondýnku, která se o šest měsíců později stala modelkou prémiových značek džínů. „Měla jsem pocit, že jsem s mými mírami vyhrála v loterii! Byly přesně takové, jaké společnosti požadovaly,“ vzpomíná Wagnerová.
Dnes je slavné „džínové“ modelce skoro čtyřicet let a stala se majitelkou vlastní modelingové agentury. Denimové značky si ji však stále najímají – tentokrát jako zkušenou odbornici, která se v džínovém průmyslu dokonale vyzná a má pro něj cit. Designéři si váží jejího názoru i zkušenosti a společně pracují na tvorbě nových střihů. „Těžko najdete někoho, kdo se v džínech vyzná více než Natasha, která je nosí celý život,“ říká Tim Kaeding zakladatel a designér značky Mother Denim.
Jaké jsou podzimní módní trendy se dozvíte zde
Foto: Depositphotos